Údržba
Na plastové okno ako súčasť stavebného diela sú kladené vysoké technické požiadavky. Okrem dôležitého ošetrovania kovania okien by ste mali priebežne kontrolovať povrch rámov a krídiel, zasklenie a tesnenia a poškodené miesta ihneď opraviť.
Gumové tesnenie treba 1x ročne umyť saponátom a natrieť silikónovým olejom. Týmto spôsobom sa zabezpečí dlhá životnosť a funkčnosť tesniacich častí. Na čistenie používajte vždy len bežné čistiace prostriedky s nízkou agresivitou.
Pri realizácii omietok, oprave vnútorného ostenia alebo akýchkoľvek stavebných prácach nesmie v žiadnom prípade dôjsť k znečisteniu alebo zaneseniu komponentov kovania omietkovinou, maltou a pod.
Aby bola zachovaná funkčnosť otváravo-sklopného kovania (OS) pre plastové okná a balkónové dvere, je potrebné urobiť najmenej raz ročne nasledujúce úkony:
U častí kovania, ktoré majú bezpečnostný charakter, je potrebné v pravidelných intervaloch kontrolovať ich opotrebenie.
Všetky pohyblivé časti a uzatváracie miesta kovania je potrebné mazať. Uzávery a uzatváracie čapy mazať technickou vazelínou. Do všetkých vodiacich drážok kvapnúť
pár kvapiek oleja na spodné tiahla.
Je potrebné používať iba také čistiace a ošetrovacie prostriedky, ktoré nenarušia ochranu proti korózii.
Záručný a pozáručný servis
Vašim partnerom pre uplatnenie reklamácie je obchodné zastúpenie, u ktorého ste okná Nea-plast s.r.o. objednali a realizovalo montáž okien.
1. Všeobecné ustanovenia
1.1.Oprávnenými osobami podľa týchto Záručných podmienok sú spotrebitelia, ktorí užívajú výrobky spoločnosti Nea-plast s.r.o.
1.2.Dodávateľom sa na účely týchto Záručných podmienok rozumie obchodný zástupca, ktorý dodáva a montuje výrobky Nea-plast s.r.o. konečnému užívateľovi.
1.3.Výrobkami sa na účely týchto Záručných podmienok rozumejú všetky výrobky Nea-plast s.r.o. ak ich oprávnená osoba nadobudla od dodávateľa ako nové.
2. Záruka a záručná doba
2.1. Záručným listom dodávateľ preberá záväzok, že dodané výrobky budú počas záručnej doby spôsobilé na použitie a účel, ktorému slúžia. Podľa Záručného listu dodávateľ zodpovedá za konštrukčné, výrobné a materiálové chyby výrobkov, a za chýbajúce vlastnosti výrobkov, existenciu ktorých dodávateľ garantoval alebo existencia ktorých sa dá vzhľadom na súčasný stav techniky a obchodné zvyklosti oprávnene očakávať.
2.2. Záručná doba, počas ktorej má spotrebiteľ nárok na bezplatnú opravu je uvedená v zmluve o dielo, alebo v cenovej ponuke. Začína plynúť od dátumu predaja výrobku spotrebiteľovi.
3. Spôsob vybavenia reklamácie
v záručnej dobe a rozsah poskytovanej náhrady škody
3.1. Dodávateľ podľa vlastného uváženia zabezpečí odstránenie reklamovanej chyby:
bezplatnou opravou, ak sú reklamované chyby opraviteľné.
bezplatnou demontážou chybného výrobku (jeho dielu) a bezplatným dodaním a montážou náhradného výrobku (jeho dielu).
3.2. Oprávnená osoba je pri inštalovaní a používaní výrobkov povinná dodržiavať pokyny a návody dodávateľa a výrobcu a predpisy súvisiace s montážou a údržbou ako aj údaje poskytnuté dodávateľom a výrobcom o oblastiach a rozsahoch použitia výrobkov, ktoré sú uvedené v prospektoch, sprievodných listoch a iných obchodných listoch doručených spolu s výrobkom a ktoré platia v čase montáže výrobkov. Pri údržbe je oprávnená osoba povinná postupovať so starostlivosťou zodpovedajúcou existujúcemu stavu techniky.
3.3. Oprávnená osoba je povinná dodávateľovi zistenú chybu oznámiť písomne bez zbytočného odkladu a pri reklamácii predložiť platný originál faktúry alebo príjmový pokladničný blok a tento záručný list.
4. Záruka sa nevzťahuje
na poškodenia spôsobené ohňom, nehodou, nesprávnym používaním výrobku, neodborným nastavením alebo opravou, ďalej na poškodenie spôsobené neodbornou inštaláciou, úpravou alebo používaním spôsobom nezlučiteľným s návodom na použitie, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v Slovenskej republike.
Tieto Záručné podmienky sú vo forme Záručného listu súčasťou odovzdávacieho protokolu, záručná doba začína plynúť dňom odovzdania okien do užívania a potvrdeným dátumom a podpisom obchodným zástupcom.
Na plastové okno ako súčasť stavebného diela sú kladené vysoké technické požiadavky. Okrem dôležitého ošetrovania kovania okien by ste mali priebežne kontrolovať povrch rámov a krídiel, zasklenie a tesnenia a poškodené miesta ihneď opraviť.
Gumové tesnenie treba 1x ročne umyť saponátom a natrieť silikónovým olejom. Týmto spôsobom sa zabezpečí dlhá životnosť a funkčnosť tesniacich častí. Na čistenie používajte vždy len bežné čistiace prostriedky s nízkou agresivitou.
Pri realizácii omietok, oprave vnútorného ostenia alebo akýchkoľvek stavebných prácach nesmie v žiadnom prípade dôjsť k znečisteniu alebo zaneseniu komponentov kovania omietkovinou, maltou a pod.
Aby bola zachovaná funkčnosť otváravo-sklopného kovania (OS) pre plastové okná a balkónové dvere, je potrebné urobiť najmenej raz ročne nasledujúce úkony:
Záručný a pozáručný servis
Vašim partnerom pre uplatnenie reklamácie je obchodné zastúpenie, u ktorého ste okná Nea-plast s.r.o. objednali a realizovalo montáž okien.
1. Všeobecné ustanovenia
1.1.Oprávnenými osobami podľa týchto Záručných podmienok sú spotrebitelia, ktorí užívajú výrobky spoločnosti Nea-plast s.r.o.
1.2.Dodávateľom sa na účely týchto Záručných podmienok rozumie obchodný zástupca, ktorý dodáva a montuje výrobky Nea-plast s.r.o. konečnému užívateľovi.
1.3.Výrobkami sa na účely týchto Záručných podmienok rozumejú všetky výrobky Nea-plast s.r.o. ak ich oprávnená osoba nadobudla od dodávateľa ako nové.
2. Záruka a záručná doba
2.1. Záručným listom dodávateľ preberá záväzok, že dodané výrobky budú počas záručnej doby spôsobilé na použitie a účel, ktorému slúžia. Podľa Záručného listu dodávateľ zodpovedá za konštrukčné, výrobné a materiálové chyby výrobkov, a za chýbajúce vlastnosti výrobkov, existenciu ktorých dodávateľ garantoval alebo existencia ktorých sa dá vzhľadom na súčasný stav techniky a obchodné zvyklosti oprávnene očakávať.
2.2. Záručná doba, počas ktorej má spotrebiteľ nárok na bezplatnú opravu je uvedená v zmluve o dielo, alebo v cenovej ponuke. Začína plynúť od dátumu predaja výrobku spotrebiteľovi.
3. Spôsob vybavenia reklamácie
v záručnej dobe a rozsah poskytovanej náhrady škody
3.1. Dodávateľ podľa vlastného uváženia zabezpečí odstránenie reklamovanej chyby:
3.2. Oprávnená osoba je pri inštalovaní a používaní výrobkov povinná dodržiavať pokyny a návody dodávateľa a výrobcu a predpisy súvisiace s montážou a údržbou ako aj údaje poskytnuté dodávateľom a výrobcom o oblastiach a rozsahoch použitia výrobkov, ktoré sú uvedené v prospektoch, sprievodných listoch a iných obchodných listoch doručených spolu s výrobkom a ktoré platia v čase montáže výrobkov. Pri údržbe je oprávnená osoba povinná postupovať so starostlivosťou zodpovedajúcou existujúcemu stavu techniky.
3.3. Oprávnená osoba je povinná dodávateľovi zistenú chybu oznámiť písomne bez zbytočného odkladu a pri reklamácii predložiť platný originál faktúry alebo príjmový pokladničný blok a tento záručný list.
4. Záruka sa nevzťahuje
na poškodenia spôsobené ohňom, nehodou, nesprávnym používaním výrobku, neodborným nastavením alebo opravou, ďalej na poškodenie spôsobené neodbornou inštaláciou, úpravou alebo používaním spôsobom nezlučiteľným s návodom na použitie, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v Slovenskej republike.
Tieto Záručné podmienky sú vo forme Záručného listu súčasťou odovzdávacieho protokolu, záručná doba začína plynúť dňom odovzdania okien do užívania a potvrdeným dátumom a podpisom obchodným zástupcom.
NEA-PLAST s.r.o.
Prevádzka a sídlo:
Kračanská cesta 40
Dunajská Streda
929 01
Tel.: +421 31 552 75 13
Fax: +421 31 552 75 15
Mobil: +421 907 989 530
E-mail: nea-plast@nea-plast.sk
NEA-PLAST s.r.o. @2016 Všetky práva vyhradené